Dag 12

Ganska seg dag. Har inte gjort så mkt. Vi var och åt lunch på Nysuen där jag fick en special sallad med gurka, sallad, paprika, tacochips och crytonger eller vad det heter :) Efter det gick vi och solade och nu ligger vi hemma och ska snart gå och äta. Snackade med babbsan idag med, vi fick berätta hur allt var och så. Hon kunde inte göra något åt det som inte är så bra så lite slöseri med pengar där ja.

Saknar träningen med Syrran och Mamma. Jag är nog ingen gymtjej. Visst trött blir jag men när dagen väl har gått känns det inte som om jag tränat iaf så...


Vi had elite kul igår oich gjorde nån stillbildsfilm typ :P
snygg min?
running
hoppar
landar
och en kullerbytta på det :)

Nu ska vi nog käka snart. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vilka snygga bilder! ;)

2009-04-01 @ 20:52:34
URL: http://juliaax.blogg.se/
Postat av: mammi

Ni ser ut att ha det rätt bra ialla fall.

För att retas lite så ska vi köra Benkes pass i morgon puss puss mammi

2009-04-01 @ 21:19:58
Postat av: angelica

japp, slösa lite med mina pengar^

2009-04-01 @ 22:14:25
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0