Dag 13.

Det blev lite fel med dagarna men idag är det iaf Dag 13 här uppe. Vi har fått vårt schema för resterande tid här uppe och vi blev lediga dagen innan vi åker hem....ganska onödigt men kan kanske vara skönt med en hel dag att packa och fixa och säga hejdå till alla :)

Jobbade morgon idag, började vid 9.00 och jobbade till 15.00 skön dag. Efter det gik jag och tränade och sen duschade jag på spa:t. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kolla film, läsa eller plugga.

Saknar the family lejte. Hoppas på en riktig familjemiddag nån gång när jag kommer hem, då pappa äter massa pommes, kött och dricker öl och jag äter nån quornschnitsel, kroketter, sallad och vitlökssås och mamma och syrran nån konstig wook och kött.

Nu ska jag gå och äta det som serveras här istället :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: angelica

ihihi alla äter olika!

2009-04-04 @ 13:26:30
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0