Dag 14.

Så var det 3:e lördagen här uppe. Kom hit gör cirka 13 dagar och 23 timmar sedan :) haha

Har varit och jobbat till 3 sen tränat och handlat. Unnade mig lite choklad såhär på lördagen, få se om jag äter den eller inte. Är inte så sugen nu så...

Igår pratade jag med syrran<3 jag ahde fått brec från VFAB och kan typ kolla lägenhet nu :) askul. lite konstigt tillfälle det kom på bara när man int evarit hemma på aslänge så ska man bli glad för att man får en lägenhet och flyttar hemifrån :S haha. Fast jag komme rnog aldrig riktigt flytta hemifrån tror jag. Är beroende av min familj och huset. Men iallafall, hoppas att min syrra kan få mamma till msn så hon kan chatta med mej istället för att ringa (lite dyrt) men det märks.

Ikväll blire väl datan hela tiden, lite bokläsning också, har blivit påtvingad en bok av angelica :P "Alla var där" heter den, har börjat läsa i den lite smått.



Det är sjukt hur underbara alla är här uppe, iallafall dem vi jobbar med och vår handledare. :)
Kommer sakna dem asmycket!
Älskar att träffa på tjejerna från litauien eller var det var de kommer ifrån och hur dem alltid säger "hey girls, how are you?" Och sen är samtalet igång. Och hur jag aldrig förstår vad astris säger när hon snackar danska för det går så jävla fort, jag ser oftast ut som ett frågetecken och då snackar hon antingen jätte långsamt eller på engelska så man fattar. Underbara människor, måste bara nämna LInda och Selma som är bäst bara för att dem är svenskar och vi fattar vad dem menar direkt :P Kommer sakna det så när jag väl är hemma men nu känner jag att nedräkningen har börjat.

Kommer iaf kännas helkonstigt att inte var med angelica 24/7
Puss<3


Kommentarer
Postat av: angelica

haha när vi kommer hem blir det ju tvärtom :D istället för att spendera natten tillsammans kommer vi att spendera dagen tillsammans ;)

2009-04-05 @ 17:29:04
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0