Dag 15

Läskig morgon!

Jag vaknar vid typ 20 över 4 och ska sätta in mitt head ste i öronen för det låter så mkt utanför fönstret. Och helt plötsligt sticker en okönd man in huvundet i vårt rum och börjar snacka massor, Evelina helt nyvaken säger typ "vad fan vill du?" Han säger att han ska jobba hät men inte har någonstans att sova och undrar om han kan sova hos oss, evelina är i chock men ha rdåligt samvete över att han inte har nån stans att sova och mumlar nått om en annan dörr. Angelica säger NEJ kan du gå vi vill sova, Det hjälpte inte dirket att han var full och pussade och kramade mej :S När vi väl fått honom att gå efter att han varit i vårat andra rum så gick jag och angie upp och låste först in till vårat rum där vi ha ralla våra saker sen ner för tt låsa ytterdörren, den var dock redan låst så vi hoppas på att nån annan låste eller nått :S Sov iallafall vidare och angelica är och jobba rjust nu, jag börjar vid tre :)

Har varit och simmat och sitter nu och solar, hoppas på att få lite färg :)

Igår var det myskväll hos natta och lollo, kollade robinsson och sen filmen "Vid din sida" Mysigt. Sen hem och kolla SATC med pussan

Nu ska jag läsa lite tror jag :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0