Dag 17.

Igår var jobbdagen=självmord. Mådde inget bra allas, hade ont i huvundet och mådde illa :/ menmen stod bara i disken så jag behövde int evara munter mot någon iaf. Skönt det. Sen kom jag hem och angie och jag kollade sex and the city och hade lite massage stund samtidigt, vi kom fram till att jag antagligen hade så ont i huvudet därför att jag var så spänd i axlar och nacke typ. :S Hårt liv lixom.

Idag så har jag simmat, angelica solade och doppade sig typ :P hah. Nu skriver jag uppsats och hon sitter och läser/klagar på DDD boken.

Jag kirrade iaf så att angie och jag får jobba tillsammans dom 2 sista dagarna. Yes!

Nu ska jag förstätta med mitt....pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0