Dag 18.

SISTA JOBBDAGEN AVKLARAD

Jaa så kan man förklara dagen, dock väldigt seg eftersom vi var 4 pers men den gick den med. Nu sitter vi hemma efter hårdträning och "Middag". Ska kolla SATC och säkerligen köra lite massage :)

Sitter och tittar på mitt påskägg mamma skickade med men har lovat mig själv att inte äta det förrens jag sitter på tåget hem, alltså 1 dag kvar typ :P.

Jag känner hur jag kommer sakna att vakna av att höra angelicas alarm för 70:e gången men förhoppningsvis kommer jag få höra det hela nästa år <3 hih. Kommer sakna det här stället massor när jag väl varit hemma ett tag men nu vill jag bara hem till min säng, familj, katterna och att äntligen få stöka till det antagligen väldigt välstädade badrummet ;) haha

Puss från er exalterade Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0