extra mobilförlust...

Jaa jag tyckte angelicas inlägg var så väl förmulerat så låter det stå likadant här :)

här var det extra

EXTRA EXTRA!
eve och jag ska vara med i extra någon gång i framtiden.
Vi blev haffade på väg från cafét.
Det var någon journalist som ville ställa några
frågor om hur det är att bo i vadstena som ung.
Sedan tog hon jättefula kort på oss nere vid vattnet :)
Skoj! snacka om att våran dag är gjord!
Jag kan ju tilllägga att jag hade bästa outfiten ever. Mjukiskläder och helt i grått. Mm hett!!

När jag efter ett 80 minuters historiaprov och dirket efter ett entimmars prov matte så hoppade jag upp på cykeln och iväg till mima, när jag sen ska försöka hitta min mobil så är den inte där och jag inser att jag glömt den på skolan någon stans. Vet dock inte var...jag kund einte åka tillbaka till skolan för då skulle jag missa träningen så som tur var så såg jag Jennifer som gick och vandrde och hon ringde min mobil och någon svarade och jag fick luren,
- Vem är det?
- Angelica!
- Ååh gud vad bra, kan du ta hand om min mobil tills imorron??!
- Jadå jag gtar han dom den
- Tack!!

Haha puss på den bruden.

Jag har gett upp svenskan för pallar fan inte läsa allt, ikväll blire chill med choklad
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: angelica

du får den för 50 000 :)

2009-04-24 @ 09:30:09
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0