Fredag unt Lördag

Jarrå lite dålig update hä menmen...

Igår (fredag) så vare först skola sen åkte jag hem till lkpg och boxades med syrran för att sen ta bilden till vassna, hämtade upp johanna på vägen. När vi kom fram så käkade julia, max,angelica, jessica, johanna och jah pizza sen drog vi till hamnparken och hängde där lite. Efter ett tag drog vi vidare till joel och sen spenderades natten med marie :) haha

Lördagen blev ett tidigt uppvaknande för att det var Öppet Hus i skolan, vi var tvungna att vara där och det är jag faktist glad för. Det var riktigt kul att snacka med massa folk och få dem att fatta allt i skolan :)

Vid tre typ så tig jag bilen hem med angelica och jessica, släppte av dem i vikingtown och åkte sen hem. Gick ut på en promenad för att inviga mina nya skor och träningskläder. Visste att jag skulle få skoskav så gick bara 6 km.

Nu sitter syrran och jag och kollar film hemma. Kommer antagligen vara tvungen att hämta mamma och pappa på afrodite. menmen det märks väl framåt kvällen.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0