Hemma igen.

Kom hem igår vid halv 11 typ, hade förvämntat mej ett varmt välkomnade hem av hela familjen men det var väl inte direkt det som hände...mamma hämtade mej iaf och vi åkte hem, när vi kommer fram är huset helt mörkt. Jag bara "sover alla redan eller?" Mamma lite oskyldigt "det kanske dom gör....hrm" Komme rin i huset och det är ingen vaken. Gud vad jag kände att jag var saknad. NOT. Hade iaf mamma som satt med mej medans jag åt mina sojaburgare :D haha.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Packat upp och varit ute och cyklat i LINNE OCH KORTBYXOR. Det är spmmar snart vafan. Asnajs iaf.

Kan ju joina angelica i klubben med familj som inte spelar in det man ber dem om. Sitter och ha rnu missat 3 GG avsnitt och 3 OTH avsnitt. Jag döör.

Nu ska jag kola AA istället som iaf finns på internet.

Jag saknar lite folk också. Hanis och cissi som jag inte träffat på år och dagar och min sovkompis angelica som jag träffat dag och natt i tre veckor :) Puss på er <3.



<3

Kommentarer
Postat av: cissi

haha, vilken bild! nyår va? saknar dig också min fina tös <3

2009-04-12 @ 10:53:44
URL: http://cissijonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0