Lördag kommer med solsken till mej

Denna lördag bjöd ju iaf på ganska fejnt väder!

Vaknade efter en sjuk dröm as usual vid kl 9.00 early, jag vet. Det var asfin väder ute och jag ville ut och sola direkt. Blev dock inte så för var tvungen att käka frulle och sen sa syrran att hon skulle ut och springa så då hänkade jag. Tur att jag springer med henne lite då och då för jag har så svårt att springa fort ensam, tappar tempot hela tiden men men henne går det fort. ha ringen aning om hur långt vis sprang men runt 6-8 km n¨tt därimellan :P



När vi kom hem skulle syrran fika med en vän så jag satte mej i solen och stekte. Läste boken som vi ska läsa i historian om en fånge från Auschwitz som lyckades rymma, riktigt bra bok faktist. Väldigt hemsk dock.



När Amanda kom hem blev det att laga scones. fett najs. Vi åt och snackade om manssa mobbade saker och avslutade måltiden med ett enormt skrattanfall. Kan fan inte ha en bättre syrra <3

Ikväll villa jag dra med syrran på krogen men hon peppade inte lika mycket som jag så blir väl hemmakväll antar jag. Vill ha en asstor grillfest med massa people men det får jag kirra när det blir lite varmare.

Nu ska jag hjälpa syrran med facebook, hon är lite av en nybörjare :D

Puuuss <3 

Kommentarer
Postat av: Angelica

fixa det, jag kommer :''''D

2009-04-27 @ 12:41:53
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0