Måndag=ledig + arbetsintervju...

Vaknade vid typ halv 8 och gick upp och käkade, kollade vad det var för väder också och just då var det lite småkyligt men det ändrades ju under dagen :)

Tog iallafall cykeln till bussen och var dövarm när jag kom fram till hållplatsen, fick klä av mej allt som gick utan att vara naken :P När jag går på bussen är den proppad med folk och det första jag ser är MASSOR med Extra Östergötland tidninger där Jag är på första sidan tillsammans med angelica. Jag k'ände hur alla satt och kollade på mej men förhoppningsvis kände dem inte igen mej eftersom jag hade solglasögon på mej :P

Tog iaf bussen till stan och gick från stora torget till katedral typ där TMC ligger. Hade en intervju där så ska dem höra av sig under dagen om jag får komma tillbaka eller inte...efter det åkte jag hem och käkade och kollade på film. Nu blire väl att plugga lite sen ikväll äre träning som gäller.

Kommer lite bilder som jag tog under dan :P Evelina loves bilder.












Puss på er skolbarn.
Nu ska jag plugga HEMMA.

Kommentarer
Postat av: cissi

haha, ibland måste man va lite fyndig! tack för tipset, ska in och kolla där :) snygg du var på framsidan av extra förresten!!! saknar dig vännen <3

2009-04-27 @ 19:12:36
URL: http://cissijonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0