Påskdagen vare ja...

Jaa vaknade först av sms mitt i natten av en lumpen människa. Meddelandet gick ut på att jag skulle ladda för krogen nästa helg. Har en känsla av att Angie inte kommer hänka :S haha iallafall. Somnade om medveten om att en enorm spindelfortfarande var i mitt rum. Hade fått ett enormt sammanbrott när mamma försökte ta bort den och den kröp in i listen så jag sprejade hela mitt rum med insektssprej och parfym. Många tårar föll den kvällen, mamma frågade tilloch med om jag ville sova hos henne och det av väldigt lockande men jag kände...hmm Evelina 18 år går och lägger sig hos sin mamma och pappa för det är en spindel i hennes rum. Kanske inte så jätte vuxet? Jag ställde istället min säng mitt i rummet så spindeln OM den på något otroligt vis överlevt min massaker inte skulle kunna krypa ner för väggen och  ner i min säng iallafall.typ.nåttsånt.

Snart ska ska jag ut och springa. Ska väl försöka springa med syrran men kommer väl komma fram cirkus 1 timmer efter. Fett imponerad av att mamma sprang 7,2 km igår medans jag cyklade bredvid och mätte sträckan. Skillat. Jag ska försöka göra samma sak nu :) haha good luck!

Efter det så komme rsläkten och det blir påskbord. Mjau. Ha räven upptäckt att min mage inte mår så bra av att helt plötsligt få normalmat plus massa godis. Sitter med magknip och vill dö just nu.

Nu slka jag chilla iväg lite.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0