solning, tornby, shopping av skor, träning. The End.

Najs dag med solning på morgonen och tornby under dagen. TOg bilen för vill kolla på några skor jag hade sett så åkte till skopunkten och hittade två grymma skor. Jag är kär. Det kommer bilder på dem...SEn blev det att åka hem och käka och dampa loss lite med syrran och mamma, vår familj är lite weird. Snart åker syrran och jag och tränar, känner energin så jävla hårt. Kan fan inte sitta still...

Pics
Det första paret:






Andra paret:







Mm me like!

Nu blire pepp för träning!
Puss gullet <3



Kommentarer
Postat av: Julia

åh, vad snygga! Jag vill också! :)

2009-04-26 @ 18:22:31
URL: http://juliaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0