standag med hanis

Jepps idag blev den berömda dagen med massor shopping av :) såklart med min stanbrud hanisen. Puss påna!
Vi hittade iaf massor med grejjs som nu ligger och väntar på att användas.

Hann med lite träning under kvällen också, döjobbigt och jag behöver verkligen en helkroppsmassage efter att jag var ute och sprang, kan inte ens sätta mej ner på en stol utan att falla sista biten för låren gör så sjukt ont. Låter väl normalt eller vad?

På kvällen blev det onyttigheter med lite B&J och muffins :) mumma. Jag ska sluta med sötsakerna när skolan drar igång men det gör den ju inte förrens på onsdag. Längtar lite faktist, saknar the people.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0