vad är det som hänt sen sist jag skrev?

Ingen aning om vad som hänt sen sist jag skrev men vi hade nationella och det gick bra, trodde jag. Fick bara VG+ hatar dessa plus dom räknas ju ändå inte! Iallafall så har vi fått tillbax matten med och den gick okej, godkänd iaf, måste få MVG på NP:t för att få mvg i betyg, kommer inte hända!

Igår åkte angie och jag hem, efter att första ha hoppat på mjölbybussen när vi skulle till linköping. Det löste sig iaf och vi kom fram till lkpg illamående och trötta. Puss på det. Gick i lite affärer också och hittade lite smått och gott. Sen satte vi oss vid stångån och åt jordgubbar och choklad och angelica åt X antal munkar :) haha Plus att jag gjorde bort mig för hennes telefonkamrat! Usch fy hemskt.

Efter det åkte jag och syrran och boxades, fick maxpuls på 216 stolt, tycker den här träningslära uppgiften är lite kul nästan :)

Idag blir det att ut att springa i en timme eller nått och mäta pulsen, intressant hur hög puls jag kmmer komma upp i....haha

Nu skajag fortsätta med skolan.

Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0