2 days left

Nu är det bara 2 dagar kvar på praktiken, ska bli skönt att inte ha några krav på sig, och fetersom jag skippar skolan i en vecka så får jag ju slippa den skiten i en vecka med :) då ska jag bara ligga och steka i solen. Jag ska vara neger när jag komme rhem, det är mitt mål. Trpor jag måste sola lite solarie innan så jag inte blir en stekt grist det första när jag kommer ner :P

Imorron jobbar jag 07.30-15.30 efter det blir det nog solning :) Angelica (som jag nu får träffa efter hundra år) och Malin jobbar sent så funderar på att gå ne roch hälsa på dem :P hihi. Malin sover hos oss på kvällen så slipper hon åka framochtillbaka :) det blir nog najs.

Nu ska jag cykla hemåt och kolla på nya avsnitt av NAVY CIS<3

Later!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA :D, hälsa på!



Och jag ska inte glömma 1408 och tandborste xD<3

2009-08-18 @ 20:48:55
Postat av: MALIN för 2a gången ;D

postad av malin, det försvann -.-

2009-08-18 @ 20:49:49
Postat av: a

JAAAAAAA :D:D:D fett bra!!!!! <3

2009-08-19 @ 01:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0