Besök

Igår efter att jag slutat jobba vi halv 4 så chillade jag lite och kollade på SATC (utan angelica, traditionerna bröts) typ 3 avsnitt och sen kom Farfar och Farmor på besök efter att ha suttit i kö i typ 1 timme i mantorp, tyckte så synd om dem eftersom dem inte har dem bästa kropparna längre men dem ville så gärna se vart jag bodde så jag blev jätterörd <3 när de kom så fick jag en asfin blomma+kruka och sen inflyttningsgodis :D love them <3 efter det så bjöd dem mig på piza som vi satt och käkade i mitt fina kök. Detta blev ju då premiären av Anton´s gott vare. Vid typ halv 8 så var dem tvunga att åka hem så då blev jag ensammen. Angelica hade ju åkt till Hampe så jag skulle sova ensam för första gången (jag är jätte rädd för övernaturliga saker typ läskiga ljud man inte kan placera) men efter att ha tagit en långpromenad i vassna och ett skönt bad med massa bubblor och ett till avsnitt med sex så somnade jag så sött och sov tungt tills klockan ringde klockan 6 imorse. 

Wihuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0