En dag kvar nu :)

Jag har precis jobbar min nästasista dag på praktiken så det kännas skönt. Så efter att ha varit hemma och hämtat min dosa och sen dragit en solning sitter jag här och försöker få lite connection med omvärden :) det mesta jag får är dock alla lärare som undrar vad jag gör här. Plus att Ann-Marie just kom och frågade om jag varit och ätit :P haha jag bara tittade på henne. Sen sa hon eller du bor visst inte på internatet ser jag nu. Hoppas hon inte trodde jag var en 1:a iaf ..:S

Men när jag skulle sola sa hon
"och du är 18 år"
"eeh nae...?"
"nehe men då blir det ju lite billigare"
"jaaaha!" (fejkat förvånad typ)

Angelica och Malin jobbar kväll idag så jag hoppas det går bra för dem på nostalgikvällen :D jag har inga som helst tvivel. När dem jobbat färdigt så kommer dem hem och då ska vi kolla på skräckfilm :D lycklig tjej!

Juste, Anette sa att jag gärna fick söka sommarjobb nästa år om jag ville jobba där för hon tyckte jag var jätte duktig så det är ju positivt :D

Har nog inte så mycket mer att berätta, kanske ska sms min fixarpojke vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0