Helgen

I fredags så flyttade ju jag som sagt in i min lägenhet :) jag tycker det blev riktigt fint faktist :) på kvällen åkte jag sen till Marie och vi festade först loss i hennes lägenhet och umgicks med dem vuxna som även dem hade lite trevligt. Därefter drog vi ut på krogen och var alone on the dancefloor. de e najs. haha jag ahde kul iallafall :D

På lördagen så åkte jag hem från marie vid 2 efter att ha kollar på "the holiday" älska Jude Law <3mmgrr typ så :) Pappa hämtade mej i vinkingstad utan att jag hade behövt spela förståndshandikappad eller utländsk (marie fattar)

Efter att ha lagat mat åt hela familjen så gick jag och duschade och gjorde mej iordning och sen satt hela familjen i bilen på väg till familjen Rose´n :) Kvällen där var grymt mysig med vin och mat och kortspel :) Det va rfan askul att träffa Caroline, Philip och Viktor igen :) Måste göras om!

Idag (söndag) så ska mamma, syrran och jag åka till lägenheten igen och så ska hela jag flytta in också, se hur det går :P Angelica är nog där nu och flyttar in så jag kommer lite senare runt två och så blire att bosätta sig där!

Nu ska jag förtsätta packa lite.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0