Lediga dagar seglar förbi

Är ledig från jobbet idag och imorron så är hemma i inköping just nu vilket är skönt :) fast jag saknar lägenheten lite. Igårkväll så hade syrran och jag myskväll med wallander och cupcakes :) det var fett gott. Imorse så vaknade jag av sms från linnea som ville ses så efter lite handlande med syrran och pantning av burkar så hamnade jag i T1, efter att ha lekt med hennes sjukt söta Jackson(kissen) så åkte vi iväg ner till stan där massa saker hamnade i påsar :D vi träffade även på Anknes som hängde med på vår shopping runda :)

Efter ett misslyckat försök at få mitt hår igenom en slinghätta så åkte jag hem och drog igång fetaste bakningen med syrran :) vi gjorde apelsinkladdkaka och snockerskakor :) tjockatjejer jajemän!

Nu sitter jag iallafall här och är jättemätt och blöt i håret efter en omgång aav mamma när hon skäljde håret efter att ha färgat det :) har inte riktigt sett hur det blev för håret är fortfarande blött men hoppas det blev bra iaf :)

Imorron ska jag träffa Cissi och ta en fika med henne :) ska bli kul att träffa busen, var länge sedan nu.



mina älskade vänner dem är för normala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0