long time and something

nu har jah äntligen fått min data <3 den är råhet

Angelica är på jobbet men hon slutar snart s då får jag sällis....sen ikväll så kommer Julia och Max hit så ska vi mysa lite och käka pizza uuuh hälsosamt!

Imorse så kom ju mamma och pappa och tittade förbi och lämpade av datorn så jag kunde pilla med den så då fick jag säga hejdå till dem innan de åkte till våra släktingar i norge :) sakanr päronen och sis lite ibland men jag ska nog överleva, jag äslakr ju våran lägenhet så :) även fast det går rykten om att vi bor i det "bråkiga" huset :P

Jag fick även ett andra samtal från min snygge lägenhetsfixare, han skulle komma upp och fixa våra taklampor så där satt jag i typ pjamas medans han fixade lampor, some date huh? haha nerrå jag får väl hoppas att nått mer går sönder så han kommer tillbaka :)

Nu ska jag titta på OTH på internet, evelina är in heaven!

Seeyaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0