Slingning av håret

Jag tror inte det blev så stor skillnad när jag slingade håret lite mörkare, cissi märkte inget iaf :P haha

Kollar igenom massa gamla bilder och ser hur jävla mycket håret har förändrats



Typ 6:an-7:an nån gång..little girl



8:an?



9:an eller? har fan ingen koll



1:an eller nått



lite mer 6:an typ



början av 1:an



9:an..haha



8:an eller 7:an



sen kom luggen i slutet av 1:an



lugg, den gillade jag :)



nn slags snedlugg? Nån gång i 2:an



wihuu 2:an



ganska blond har jag varit...känns det som



väldigt bra bild, aight? det här är håret just nu iaf



lite mörkare är det väl ändå?



jag kan ju intala mej själv det iaf :)

Erkänn att ni älskar att kolla på bilder som bara är på mej :P

pussen <3

Kommentarer
Postat av: cissi

fan jag märkte inget :D men fint vare! <3

2009-08-13 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0