StressigSöndag

Fett stressigt på jobbet idag. Vi fick äta lunch vid typ 4 så det var jävligt gott kan jag ju säga :)

Nu sitter jag hemma med 3 muffins i kylen som jag köpte på jobbet, billigt och bra! Ska snart åka hem till Linköping och mitt röda hus på landet <3 Syrran och jag ska titta på nya Wallanderfilmen och käka muffins. Jag är ju ledig imorron och hade inte fått nån tid jag skulle jobba på tisdagen så när anette kom idag frågade jag, svaret jag fick var
- Du blir väl inte ledsen om du är ledig? det är ju skönt att få två lediga dagar
Evelina- Nee jag klarar mig nog :D:D:D jätteglad

Snart kommer pussan och då ska vi kolla priviliged :) möjsigt.

Nu ska jag packa lite :)

Later!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0