Weird

Asså hur konstig är inte vår skola igentligen?? En 2:a kom just in i data salen och hon har eller abolut ingen anledning till att vara här lixom...menmen det är väl för att skolan är så mysig så man bara vill tillbaka :D

Jag vill nolla våra små ettor. Jag vill festa sönder med ettorna. Jag vill gå på bartömmningen i vadstena. Jag vill festa i Linköping på fredag med mina vänner, men d
et går ju inte eftersom alla dem ska nolla sina ettor, det är precis som när jag BLEV nollad. Jag har ingen klass där. It sucks. Jag vill att det ska bli
 söndag så syrran och jag kan dra till arlanda nån gång :D

Vill festa i Vadstena









Och i Linköping







Kul vet jag att jag har med alla iallafall <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

bartömning, när? kom och nolla mina barn med mig på fredag, sen går vi till krogen efter? <333

2009-08-19 @ 17:58:06
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: cissi

ses på krogen imorrn min älskling!! <3

2009-08-20 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0