Working on my Tan in Vadstena :)

Har legat och solat på bryggan i hamnen i vadstena hela dagen...11-15 typ :) plus att jag badat lite. Asskönt.

Har inte så mycket att säga förutom att Angelica jobbar sin sista dag på jobbet idag, Malin sin nästsista och jag min sista imorron :) låter ganska skönt tycker jag. Linnea skrev just att jag kan hänka på deras nollning, lycklig tjej!

Igår hade Malin, Angelica och jag en kysig filmkväll med 1408, den var lite psyko och konstig och läskig, typ som en skräckfilm ska vara antar jag :) När vi hade gått och lagt oss så petar Angelica på mej(jag har musik i öronen) och säger vilken klocka är det som låter...(TICTACTIACTAC) haha Malin hade alltså försökt sova i det ljudet, jag vet inte ifall hon somnat när angelica gick och hämtade båda ko´lockorna och ställde dom i badrummet :P

Nu har jag även fått ett till nummer på min telefonbok, Dankebittesehr och allt man kan säga.

Nu ska jag häm och äta mat i think

Kommentarer
Postat av: MalleBalle ;D

Tack för att jag fick sova hos er <3



haha, jag hade faktiskt somnat (A), men jag tänkte mycket på den hela kvällen xD (klockan alltså :P)

2009-08-20 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0