Dagen före Julafton.

Tiden har fan gått asfort fram till Jul ju. Håller ni inte med? Det av rju nyss oktober och höst ju. SHIET

Just nu sitter syrran ocg mamma och käkar glass, int ejag, jag gilla rinte glass men kanske ska gå och nafsa på mina american cupcakes jag gjorde igår som mamma älskade? Grrr!



Från att jag vaknade idag har jag städat hela mitt rum och hittat två borttappade stumpor under soffan, alltid bra! Neemen nu är det asfint iallafall, RENT.

Alla paket är inslagna och syrran ska snart klä granen (jag ska titta på, är inte så pepp på att klä den iår) sen ska jag lägga under alla paket under granen. Har äcen två paket till katterna som jag har lagt i lite kattmat i och gjort små stickhål i så dem ska försöka öppna dem själva, hoppas dom lyckas :P

Nu måste jag gå!




Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0