Yey!

Har haft nått att göra förutom att äta godis i sofan hela dagen!



Igår var jag med Denise och vandrade runt på stan, asmysigt. Vi satt och delade med oss av våra känslor på steves^^ asvärt :D Sen tittade vi på Flickan som lekte med elden här hemma. Denise hade händerna för ögonen i slutet så så spännande var filmen!


 Idag fick jag träffa min älsklingsperson Angelica! Aslänge sedan känns det som? Iallafall gick vi runt på stan, värdesatte smycken och lite annat trevligt. Angelica fikade även 3 gånger, jag fikade två gånger. Hah ÄG.

Asbra dag enligt mig.



Peppa imorron då Denise, partypinglorna röjjer linköping om och om igen!

Kommentarer
Postat av: angelica

en gång åt jag frukost och en gång drack jag vatten :O så jag fikade bara en gång ;)

2009-12-30 @ 20:08:50
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0