Alla hjärtans dag...

Sitter och chillar hemma just nu och undrar om det är hemmakväll som gäller...det är väl sånt som märks antar jag.

Igår hade vi prov och sen fick jag veta massa gulliga saker. Jag är glad att jag har angelica <3 och vi saknar dig gullan bara så du vet!

Jag och pappa åkte till motala och körde lite. Möjsigt som vanligt. Vi slirade lite på landsvägarna som var fett hala också men jag parerad upp bilen så säkert så :D haha

I morse eller vid 12 tiden gick jag ut i solen och vandrade lite, träffade grannen med hunden och pratade lite med henne. Gulletant och söthund <3 sen gick jag och duschade och sen åkte pappa och jag iväg och gjorde en grej och nu sitter jag och lyssnar på musik och slappar.

Ha en underbar alla hjärtans dag <3





Det är märkligt hur de som man tror står en närmast inte kan bry sig mindre medans de man pratar med högst en gång i må¨naden alltid finns där för en när man behöver dem. Tack för att ni finns <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag är ett telefonsamtal iväg forever :] puss <3

2009-02-14 @ 16:54:05
URL: http://ismedvatten.blogg.se/nollnio/
Postat av: Angelica

du är som puss<3

2009-02-14 @ 18:03:03
URL: http://aastrand.blogg.se/
Postat av: evelina

Ser ni vilka underbara vänner jag har! Ni är bäst och jag älskar er. <3

2009-02-14 @ 19:05:10
Postat av: Julia

jag saknar er också!

vad är det som har hänt? :(

pussiluss!

2009-02-15 @ 23:24:43
URL: http://juliaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0