Namnsdag och halkbana

Sitter hemma nu as trött efter en aslång dag som började klockan 5 på morronen!

Jag och jennifer gick hemifrån henne klcokan 6 imorse för att åka iväg till Kumla för att köra halkbanan. Jag var typ fett nervös men vi kom dit iallafall. Halvt förfrusna men det hör ju till. Väl framme på körskolan så kom två motalagrabbar som skulle åka med oss och vi fick trycka in oss i bilen alla 5. (TRÅNGT) Anton började köra och sen bytte han och Robin och sen körde han ända till halkbanan.


Vi fick en introduktion och fick sedan ge oss ut på halkbanan. Jag och jennifer hade grymt kul! Vi slirade runt och det sprutade snö och jag vet inte vad överallt. Jag tycker man borde få ha det här som hobby för det är så jäkla roligt! Alla blev iaf godkända och vi fick se säkerhetshallen där jag fick sitta i en bil som simulerade en vurpa typ, intressant är väl ett passande ord...


När vi skulle åka hem fick jag köra för jag ville köra motorväg :D det var kul som vanligt men jag va rså sjukt trött så höll på att somna hela tiden...inte så jättebra kanske....


När vi kom till hammarbron tog jennifer över och jag satte mej mellan Anton och Robin och slocknade efter ett tag. Möjsigt. När vi kom till Vadstena vaknade jag och när vi kom tillbaka så satte sig jennifer och jag ner och gjorde massa teoriprov. Vi var jätteeffektiva :)


Nu har jag nyss varit och tränat och ska väl försöka plugga lite kanske...jag blir imponerad av er som orkade läsa om hela min dag. Puss på er!


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0