Pussan=Angelica

Ashärlig kväll med Angelica och massa annat folk. Det var ett tag sen jag hade så roligt faktist :) visst att det blev lite upp och ner i slutet men jag hade jävligt kul med dej gumman <3



Jag gillar hur lätt man kan få nya "vänner" på krogen också. Najs.


Imorgon börjar skolan igen. Efter långt lov som kännts som en dag...trevligt. Jag har typ inte fått något gjort känns det som. Inga läxor är gjorda iaf :S Men jag har iaf träffat mina saknade vänner och tagit körkort :D


Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill :) älskart.


Seeyah <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

SOM EN JÄVLA UPPONERVÄND PUSS. oj fan, orkar inte ändra^

2009-02-25 @ 07:37:07
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0