Suddenly the world seems such a perfect place.

Livet leker och allt är underbart. Kan faktist nästan inte må bättre. Grymma vänner som alltid står bakom mej. tack <3

Skolan idag va rlugn, eller ganska svettig faktist. Vi dansade som galningar! Bra att vi typ blir desperata och tränar gärnet inför dansuppvisningen imorron.hah men vi är jävligt bra faktist :)
Vi hade även prov och fick tillbax historia B uppsatserna. Jag blev riktigt glad över mitt resultat.

Jag åkte bussen hem med marie och vi fettade oss lite såhär på fettisdagen <3 mums
Vi kom även på den smarta ide´n att jag kunde ta bilen till skolan imorron och plocka upp marie vid tåget. Great vi får en liten road trip på morronkvisten :P



Nu måste jag chilla med lite tv. Hade gött i know i will.


Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0