15:e Januari

Evelina is myndig. Och det känns bra :]

Blev väckt av mamma, pappa och syrran som sjöng för mig. Tacktack. Fick lite paket också och det är ju aldrig fel.

Drog till skolan och halkade på vägen från bussen till skolan. Lyckat! inte...trodde jag förstörde byxerna men dem höll.

Fick massa grattis och sms och allt möjligt. Fick stå på katedern under engelskan också. Normalt? nej men hade inte så mkt val dock. Vår skola är lite udda men mysig. ..

Efter skolan åkte jag och tränade. Underbart! Jag vill bo i den träningshallen. Jag blir sjukt lycklig under benkes pass så det finns inte!

Nu sitter jag med familjen och äter bakelser, eller dem gör det och jag äter chokladbollar :D skulle igentligen pluggat men vem orkar?

Nu ska jag chilla. Grattis på mej och Puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0