Äntligen!

Nu är uppsatsen inlämnad! Herregud vad skönt. 

Markus: Evelina Stendahl! Vill du lämna in den?
Evelina: Eeeh jag vet inte...
Markus: Vet du inte omdu vågar?
Evelina: Typ så ja...
Markus: Ska jag bläddra igenom den?
Evve: mm gör det ( ser skräckslagen ut)
Markus: Skitbra!
Evve: :S okej
Markus: jaa men jag ser ju att du gjort rätt och använt rätt metoder och så!
Evve: Jaha men det avr ju bra det...
Markus: GRATTIS!
Evve: Eeeh tack..
Markus: Tacka dej själv!
Evve: okej.

Evelina går leende därifrån och typ flyger fram på moln, vilken jävla lättnad!


















Nu sitter jag och väntar på johanna och vi ska snart käka...eller jag ska följa med johanna som kanske äter.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnea

den där bilden är så vacker på dig gumman <3 Fett snyggt med mammsens träd i bakgrunden :]

2009-01-29 @ 12:36:49
URL: http://ismedvatten.blogg.se/nollnio
Postat av: Angelica

bra gjort du <3

2009-01-30 @ 23:57:20
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0