blandade känslor

Har just typ gråtigt floder. Det är alltid trevligt, vi ska ta ut citat från en bok och då ska jag ta ur "Allt för min syster" Sjukt bra bok btw. Den passar jävligt bra in på temat vi har nu också med massa "designa sina barn tankar". Slutet är iallafall så oväntat och sorgligt så hela boken är typ förstörd för det går ju inte sluta läsa även fast tårarna rinner som vattenfall lixom. Menmen nu behöver jag ju kanske inte gråta på ett tag iaf :] måste vara lite optimistisk.





Idag har jag pluggat och gjort nästan hela sam B grejjen, pallade inte sista frågan där man skulle vara jätte angagerad så den får vänta ett tag :)

Sitter och kollar på massa gamla bilder så ska dela med mej lite.....ska väl nämna att det är egopics.













Egoegoego! haha

Nu ska jag chilla film. Puss.
<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

men vi gillar egobilder på dig

2009-01-17 @ 21:01:08
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0