Jag älskar...

Jag älskar att jag äntligen gjort naturkunskaps provet. Plus att det gick helt okej lixom
Jag älskar att jag äntligen kan chilla lite...
Jag älskar att jag är lycklig...
Jag älskar att historia B rullar på
Jag älskar att jag ska åka till Norge med angie snart!
Jag saknar dej.

Jag sitter hemma och lyssnar på musik. Underbart. Jag ha räntligen tid att göra ingenting, eller jag har massa saker som ska göras men det ska jag ta tag i imorron :)

Ikväll ska jag typ kolla film, äta godis och kanske läsa en bok.
Kommer säkert somna astidigt, sjukt trött menmen det är ju sånt som märks.

Måste berätta att dan började och slutade med att jag halkade med cykeln på massa is. Fett ont har jag. Först så råkade jag komma för fort i en kurva och johhanna som jag skjutsade och jag drog i marken. Plus att vi hade lite publik. Pinsamt. Sen när jag och gullan skulle till mima för att köpa godis så såg jag att det var is så jag ville slira lite. Det gick bra i början och jag skriker till gullan " det är såhär man ska göra!" Tror ni inte bakhjulet bara åker rätt åt sidan och jag drar i hårt som fan. Ont gjorde det med så nu har jag en svullen höft och en skadad armbåge. Men jag vet det avr mitt eget fel.

Nu äre slut på onödigheter! Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0