Minusgrader!

Det var fan 20 minusgrader igårkväll. Vilket land lever vi i egentligen? Aldrig varit med om detta asså...


Mamma skjutsade mej in till bussen vid 12 iaf så åkte jag in till stan och träffade Johan. Vi vandrade runt lite på stan men det var sjukt jävla kallt så vi satte oss och fikade och snackade skit istället :) najs.


Jag tog bussen hem sen vid 3 typ och försökte ringa hem, men det var upptaget hela tiden så när jag kom till malmslätt fick jag gå hem istället. Kallt! Men jag hade ju min musik så gick och lyssnade på den. Hade ju inte bästa kläderna på mej för promenad i 10 minus lixom, jacka, tajts, stövlar och vantar. burr...jag sprang typ sista biten i massa snö sen när jag kommer innan för dörren så svimmar jag. Skillat Evelina. Men mamma var redo och lagade varm choklad till mej och sen satte jag mej i soffan och läste en tidning. Mysigt.



Nu kollar jag OTH som vanligt. Och ikväll blire väl att ta det lugnt i guess...

Puss.

Kommentarer
Postat av: cissi

var det johan-på-nyår-johan du träffade idag? ;) spännande! hihi<3

2009-01-05 @ 18:26:19
Postat av: Elina

vad roligt att jag också heter evelina stendahl haha :D jag skulle precis skaffa en ny blogg med just namnet evelinastendahl.blogg.se - men så fanns det redan! :D trodde jag inte.

2009-01-06 @ 15:51:52
URL: http://yew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0