nyårsafton

Ett underbart nyår är vad jag haft :)

Jag drog till linnea vid 5 tiden och hängde med henne. Fick även lite hjälp med sminkning. Danke!

Vi chillade och  fixade lite mat och spelade spel och körde singstar. Jag sög men kul vare!



vi tog oss till stan och mötte cissi som var skräckslagen...haha. sen gick vi och mötte linneas boyfriend och lämnade henne där. Cissi och jag vandrade tillbax till bussen och hoppade på den mot malmslätt. Där blev vi hämtade av cissis boyfriend och nåra andra ( minnet ni vet )

gullisar   jag var bara lite allmänt snygg och lockig i håret

Under 12 slaget hade jag min trogne jack man ( person man lånar jackan av för att man fryser typ ) det var nice! Spenderade mesta delen av kvällen men honom och drog hem runt 3 nån gång.

Välkommen 2009. året började bra iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart fan tog lockarna vägen sedan då ?<3<3 :P

2009-01-01 @ 16:29:22
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0