Dannikväll <3

Cyklade ner till stan för att träffa storvärvaren Danni :) när jag kom stod och och försökte väva lite peps till sin MI grej :P jätte duktig tjej ;) Vi gick iaf och tog en milkshake typ (mjölk med is som danni så bra förklarade) gott var det iaf. Jätte kul att prata med dej vännen. Vi gick till trädgården efter "fikan" och satt bara och chillade och tog igen förlorad tid, sen när det blev lite kallt så tog vi cyklarna till golfbanan där hon åkte mot lambotown och jag till m-slätt :) när jag kom hem så var fortfarande farmor och farfar där så satt och myste lite med dem och mamma och pappa på altanen tills dom åkte så nu ska jag väl ha OTH maraton igen. Love it!

Jag har köpt 5:e boxen nu och försöker hitta 6:e och kanske 7:e om den finns :P nån som vet var man kan köpa dem????

Kissandgoodnight

Kommentarer
Postat av: danni

tack för en musmdag! och det heter IM gose ;) puss på dig<3

2009-07-27 @ 16:49:34
URL: http://dannnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0