Fredagen

Ursäkta att jag är så seg men har haft massor att göra men nu ska jag skriva om min helg :)

I Fredags så målade jag först lite utomhus och sen när klockan blev cirkus 5 så fick jag skjuts till vikingstad och tog det kära tåget som stod och väntade :) Kom till norrköping vid 6 och så hämtade marie mej på stationen och sen så gick vi hem till Caroline som skulle ha lite förfest innan det blev utgång :)

Runt tolv, ett nån gång så gick Linnea, Anna och jag till palace och sen blev det dans hela natten lång. Hade dock velat gå dit lite tidigare för jag hade kunnat stanna där hur länge som helst. Antar att det berodde på den unge mannen jag dansade med :) gaah!

Vid tre så gick vi hem till caroline där 4 slitna tjejer kraschade, efter att ha ätit kalla mat och fått glass insmetat i ansiktet :P

Bilder från kvällen















Många saker jag hade velat göra annorlunda den kvällen, tillexempel ta ett visst mobil nummer, man lär så länge man lever i guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0