Helgen..

Fredag:
Underhöll mej med något jag inte alls kommer ihåg, läste och solade nog lite, och badade såklart. På kvällen kommer jag iaf ihåg vad jag gjorde. Jag träffade angelica <3 hade inte träffat henne på aslänge eftersom hon var på p&l. Men det avr skönt att träffa henne iaf :) vi grillade hemma hos henne och sen gick vi och badade. Jag vågade mej i vattnet! Prestation evelina!


<3

Lördag:
Upp tidigt ( vid 9) och sedan köra upp till omberg i bilen som var fullpackad med grillsaker som mamma, pappa och mcgänget skulle ha. Det finns inget bättre än att glida på motorväg i 120, eller om man får glida fortare så kan det ju bli bättre menmen olaglig ska man inte va. Kom upp till omber och satte mej där och läste lite tills alla motorcyklar kom. Då startade pappa grillen och stekte korv.



efter korven så åkte vi till vadstena och kökade glass :) sen fick jag åka hem så satte cd:n på högsta volym och bara njöt. Fan vilken känsla.

När mamma och pappa också kom hem så satte vi igång med måleriet. Massor som ska målas menmen måste ju börja någonstans...


Söndag

Idag har jag målat från klockan 10 till halv 8 innan jag började gick jag en promenad, uppfriskande kallas det tror jag :)



Nu ska vi äta sen ska jag nog sätta mej och plöja "flickan som lekte med elden"

Pusshello


Kommentarer
Postat av: cissan

den boken är sjukt bra!!

2009-07-06 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0