Lördag

Vaknade upp hos Caroline och tog tåget hem till linköping vid 12, kom alltså hem vid 1 och började då måla lite tills klockan blev 3, då hoppade jag in i duschen och drog på mej mina stay-ups, strumpeband och genomskinliga klänning/nattlinne whatever. Därefter tog jag på mig tajts och ett annat linnea över eftersom jag skule på middag med päronens vänner. Hade en vag känsla av at dem int ekulle uppskatta att jag kom klädd som en hora :)

Efter middagen så skjutsade jag de vuxna till rimforsa och tog sedan bilen tillbaka till T1 för sexparty @ linnea :) jag gjorde entre´mitt i allt och kände mej ju bara så het i min dress! Jag stannade där till halv 12 då jag var tvungen att åka tillbaka för att hämta partypinglorna i rimforsa igen. Från sexpartyt fick jag med mej jätte söta snoppbadbomber som jag nu äntligen kan använda eftersom jag har ett badkar i vadstena :D glad tjej!

Bilder från kvällen



Irina och Helena kände sig hemma i sina outfits



the householder



porrbaby



mums dårå



ojoj barnförbjudet



intressant huh?



tack för en grymt värd kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0