Okej, jag suger men jag har en ursäkt....

Det är faktist inte mitt fel att jag uppdaterar så sjukt dåligt. Min dator har dött totalt så den brinner typ upp snart :S men pappa sa att jag får en ny om den här inte går att fixa så det är ju lite positivt :)

Nu sitter jag iallafall och leker med syrrans data medans hon sover...hon ska upp och jobba astidigt tror jag så det är ju skönt för mej. Nu har jag laddat in massa bilder från mobilen och från kameran så kommer en bildbomb med massa bilder från måleriet, allt regn och partyt :)



Mamma innan vi skulle ut och hinka vatten från poolen för den var översvämmad, jag gillar att hon har en sån power...



och jag dårå, i pappas fina arbetsskjorta :)



Målar bruden



Mitt lilla målar palce



tänkt inte ens tanken.



jag sörjer att mamma började använda den här tröjan som målartröja, när jag hittade den var den ju full med färg...damn what a misstake!



high up



jarrå jag är ganska so cool.hah


På lördagen blev det party :)






träffade kristin som jag inte träffat på typ 1 eller 2 år. Och sen träffade jag Sofia och Andy. Och såklart cissi som höll i festen <3 sjukt najs att träffa dem igen iaf :)



värdarna för kvällen :) Cissan och Krissan. Grym kväll!



jag hade ju även gjort mina nails dårå men dem rök ju dagen efter när jag målade igen...

Nu ska jag flytta runt massa bilder till den portabla hårdisken. Det är sjukt kul :D tur att man är lättunderhållen.

Kiss and Goodnight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0