Shopping con Linnea

Igår blev det shopping på ikano med linnea :) med hjälp av hennes bil och mitt körkort så gick det prima även fast det regnade! Påvägen hem så stannade vi utanför jesper och pratade lite med honom, saknar grabben :( När vi väl kom hem så gjorde vi mat och käkade massor och sen väntade vi på Elias tills han kom dit och då tryckte vi in min cykel i den lilla golfen och körde till malmslätt och därifrån cyklade jag hem :) mycket lyckad eftermiddag/kväll.

Dankebitte.

Vi shoppade ju lite till linnea sexparty och jag kommer nog garanterat var den mest lättklädda?



jaa det finns en LITEN risk att folk kommer skämmas, men who cares?

Kommentarer
Postat av: Linnea

i love you. :D

2009-07-24 @ 13:23:01
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: Angelica

grrrr ;P

2009-07-24 @ 14:01:54
URL: http://aastrand.blogg.se/
Postat av: Den läskiga.

Det dära var läskigt hett!

2009-07-26 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0