Tjejsnack

Idag har jag avrit på stan med cissi lite och hon hittade en jättesöt klänning och jag hittade ett linne och en bh :) När värmen övervann oss så satte vi oss i skuggan och käkade lite glass och fick plötsligt syn på anna :) har typ inte pratat med henne på 2 år eller nått så det var kul att catcha up lite :) HOn ska ju spela SM i polo imorron så kom dit och titta!

Efter att ha begrundat om vi skulle åka någonstans för att bada eftersom jag hade bilen så kom vi fram till att vi kunde åka hem till mej eftersom jag har en lite pool som är helt okej plus att man lätt kan få mat där :P PÅ vägen hem så får vi sms och det slutar med att linnea följer med hem och lekte med oss i poolen. Det bidde lite tjejsnack också vilket är mycket intressant!

Nu har dem precis åkt så jag sitter och chillar och funderar på vad som händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0