you´re the only one

Jag sitter och tänker hur jag vill förändra mej och hur jag ska börja mitt "nya liv" och massa annan bullshit men jag är ju egentligen ganska patetisk som torr att jag kommer kunna trolla fram min dröm värd. Jag har typ insett det nu så det är ju bra det iallafall. Nu är bara den svåra biten kvar, nu måste jag verkligen göra allt jag tänker att jag ska göra och jag vet inte om jag är stark nog att göra det bara....det är väl sånt som märks antar jag.

Önska mej lycka till nu så får vi se om jag överlever....

Kommentarer
Postat av: Ira

Jag vet vad du menar.. :|



Haha men va fan evve vi har gått i samma klass i...4 år och du vet inte de hahah! Jag kom hit när jag var 7, sen försvann min bra bit av engelska när jag kom till sverige, de lärde ut engelska så jkla sakta så att jag glömde bort..allt?><

Men de va väl inte så smart att göra illa ryggen va :O Ligga på en vetekudde?^^

Jag jobabr o slite, suger men de ger pengar iallafall^¨ Vi ses på lördag?? :D

2009-07-22 @ 15:48:58
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0