det artar sig...

det gick lite segt imorse men nu är optimisten tillbaka :) Ska jobba imorron och på torsdag träffa cissan och fredag är fortfarande ett ? lördag vill jag träffa angelica, men ska till omberg med motorcyklarna och söndag blire att träffa marie innan hon åker till öland i 3 veckor!

Idag har jag faktist varit rätt så effektiv. Jag har läst lite i "män som hatar kvinnor" riktigt bra faktist. Sen har jag badat, solat (eller försökt iaf) varit på ica och handlat, för att sedan få samtal av jörgen att jag ska jobba imorron :P klippt gräset i 2 timmar=jihuuuu! och badat igen och nu ska jag läsa lite innan famiuljen käkar tacos :D mmmgrrr!



jag snygg när jag är badad :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0