fram och tillbaka

Fick ett samtal igår från marie som ville att jag skulle hänka till en stuga i typ västervik. Var lite osäker först för syrran och jag skulle ta det lite chill med film och jordgubbar men frestelsen var för stor så rätt som det var satt jag i en racerbil med två killar och marie. Vi drog iväg och landade i en mysig stuga vid vattnet i kaggebo eller kaggeby kommer inte riktigt ihåg (A) var ju tänkt att vi skulle vara där men planer kan ändras och det blev förkrök i stugan och sen vidare till nkpg för krogen, som sagt planer kan ändras och vi hamnade hemma hos Gurra där det blev massor med mys ;) Upp tidigt och hem till marie för att hämta lite väskor och sen fick jag skjuts till lkpg där jag gick hem till farmor och farfar för syrran hade varit där och käkat lunch. Jag kunde inte ta mej hem därifrån för syrran hade cyklat men min ängel till farmor skjutsade mej så det var skönt det. Nu sitter jag här och är trött och lite småglad :) ska kanske fixa nått att äta mat eller kaka vet inte riktigt vilket det blir än....

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0