Hata katja.

Tänkte bara stödja min kära vän linnea med sin lilla avrättning av katja :P haha tyckte det var ett väldigt bra inlägg. Kolla hennes blogg kamasu.blogg.se. Man kan ju konstatera att hon har stora problem iallafall. För er som inte vet vem katja är så kan jag likna henne med en av våra "favoritlärare". Tror alla vet vem. Hon får en verkligen att tappa suget på att ens försöka. Tycker synd om dej linnea. Men nu är du fri.

Imorron är jag ledig. Kommer dra in till stan med johanna och vandra runt där. Om någon männsika slutar tidigt så hör av er jag är pepp på att ses :)

Nu ska jag försöka att inte dö av chokladbegär. Kommer antagligen misslyckas grovt menmen det har ju blivit en vana så inget nytt där inte.







Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

WIIIIIIIIIIIIIIIIE !!!

2009-06-04 @ 08:55:22
URL: http://kamasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0