ICA Malmslätt

Har jobbat från klockan 9 till klockan 7. Tufft svar ja! Men jag har ju fått vara ute i solen hela dagen så känner att jag fick ta vara på solen iaf :) Det var inte så stor efterfrågan på gubbarna idag men sålde väl typ 375 liter jordgubbar ;)

Det som var roligast på dagen va riaf att kolla på allt folk som åkte til ica och sen därifrån och sen kom tillbaka massor emd gånger, två ungar som åkte omkring på cykel åkte gick väl in på ica typ tio ggr. Hur kan dem int eha något annat för sig?? Jag fick sitta och titta på massa söta småpojkar som åkte omkring på sina moppar. Men dem är nog lite för unga för moi :P hah men jag såg även några som passade mig aldelse utmärkt! GRR!




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0