Måndag.

Kommer bli ett långt inlägg med massa bilder så förbered er.

Började morronen med att duscha och sen hoppa upp på cykeln och cykla till vikingstad. Jag cyklade dock dit på typ 15 minuter så fick vänta där i typ en halvtimme för jag beräknade tiden lite fel. hade såklart tråkigt och tog massa bilder.




jajemän lite söt är jag :P


När vi kom till skolan så hade vi estet och jag må¨lade sämst as usual. Menmen visste redan att jag sög så..haha
Sista lektionen hade vi idrott och körde frisbee, fotboll och rugby, jag är bäst med bollar...eller?

Efter skolan så gick vi hem till pussan och där hängde vi med scrubs och 2½ men och lite risifrutti och en sovandes angelica <3 hah. vi drog ialf iväg till Stina vid 8 typ :) Vi lekte runt lite hemma hos henne och drack och hade det trevligt.
 
Bilder togs såklart!





Äre fest så äre. Jag hade är jätteroligkväll och intressant natt där jag sov sött i min säng och angelica stod utanför och ringde mej för att få komma in. Jag är ganska hemsk jag vet.

Ikväll äre chill som gäller, ska packa lite för imorron då jag sover hos angie igen :)
Nu måste jag fixa med lite stuff.

BTW är ganska nöjd med att ha mvg i Engelska och Aupair :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0